2012-01-28

70days* I went to byron bay whici is most easterly point of australia.


今、関係代名詞と関係副詞でこんがらがってきた私です。
やっぱし、来る前にgrammarだけでもおさらいしとくんだった、と今さら後悔。
私のgrammar違うところ、どしどし教えてください。

I went to byron bay on saturday.
It was raining for last week and the saturday's weather forecast was for rain.
I worried about weather.

Byron bay is the most easterly point of Australia.
There is liked by artists, designers and hippies.
There is famous for yoga and there are many yoga schools.
 (Probably... Mr,Takashiro and Erika Sawajiri once lived in here...)
It takes 2hours from brisbane to byron bay by bus.
It wasn't rain when I arrived at byron bay , but it was too cloudy.
I wish it hadn't been cloudy.

I'm hoping to live there and do surfing and yoga someday.

簡単な文しか作れない自分にがっかり。
最初はgrammar意識せず、書いたほうがいいのかなぁ?

バイロンベイはヌーサみたくすてきな町で、何があるってわけじゃないんだけど、とってものんびりできそうなところでした。
2週間くらいバイロンベイにすんで、サーフィンだけのヒッピーな暮らしがしてみたいなぁ。






1 件のコメント:

  1. oh-!!!英語で書いちょる!
    私からしたら全然すごいよ!
    だって意味調べなかったらわからなかったもの。笑
    日々上達しているようですねm^o^m

    返信削除